?

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen och sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna




1. Jag heter : Camilla Hedström
2. Jag gillar : Easymoney
3. Jag är kåt i : Heissi
4. Jag hatar : Jesse
5. Jag är verkligen super kär i : Kisson
6. Snyggast i världen : Kim
7. Fulast i världen : Lucki
8. Äckligast i världen : Mallu
9. Muppigast i världen : Margit
10. Tråkigast i världen : Markus havulehto
11. Jag ska satsa på : Mikael Kajan
12. Bästis : Poliisi
13. Jag vill ha sex med : Tennis Kajsa
14. Hatar jag mest : Jensa
15. Jag har en hemlighet med : Jenna



Roligt ja har ^^
kom hem nå halv 9 igå från förlovnings festen.. De va helt roligt :)
Senn fo ja ti viki , vi prata typ åså va vi ti socken ja drack kaffe åså fo vi ti viki igen :D
Senn så ringd mathias å prata me mej i telefon i typ 45 min !

Nu ha ja typ super ont i huvu så ja ska gå sov igen. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback