Påsken är ett skämt :D

Hahah igår va no värsta festen i mitt liv :D
De börja nu dåligt hemma renn på kvällen före jag sku fa,
men de ska ja fösök glöm nu å gör de bästa av de. : D
Å klassfesten, jag vet int va ja ska säg :D KATASTROF kanske ?
Nämen no hadd ja endå jätte roligt (:
Först va de no helt bra men senn spåra de nu kanske ur LITE.
Åså senn kuna ja int sov nå alls så ja prata me viki i telefon över 1 timme..
De va supä kiva ;D
Senn så låg ja å va oroli övä kimmsi <3
Å ja ha sovd så dåligt inatt så ja e helt slut nu men
Hoppas Kim kryar på sig å att han orkar kom hit för ja saknar honom
Snart kommer Jenni, Jani,Jenny å Markus hit å kanske då kim :D
Senn ikväll vet ja int, får se de då..

Men nu ska ja fösök gå klä på mig nå kläder fö ja skrämmer i väg påskhäxorna eftersom ja bara har på mig moronrock ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback