Aktiv bloggare? NOT

Fan, ja sku vill va en aktiv bloggare, de e mitt högsta mål. Men ja orkar liksom int skriva å senn då ja ha logga in å tryckt på nytt inlägg e hela huvu tomt :@ BLÄÄ ! Fast man som en minut före man kolla på dedä nytt inlägg "knappsaken" hade hela huvu full me kula saker som hadd händ under dagen men NEJJ, allt ha fari..
Å senn tkr ja de int helr e jätte roligt å skriva elr man e rädd å skriv å uttryck sina åsikter då man vet att halva lärarkåren smygläser å hela hopen släktingar :P

Aaah de e så kallt idag. Hela huse e som nån Igloo elr nå.
Hela veckan e de projektvecka, det är helt roligt. :) Skänt att slippa skolan en vecka.
Hmpf de känns som ja sku bo på sjukhuset elr nått..
Idag besökte jag sjukhuset på behandling å de gick bra
Imorgon läkare å senn efteråt har ja reuma/operations fysioterapi :D
Sku ju lika bra kunn flytt dit på heltid så ja sku slipp att pendla.
Ska få träffa flera mostrar och kusiner och deras barn imorgon:) Skall bli jätte roligt att få åka och hälsa på morfar också!

Kom på att ja ska böri skriv inlägg på finska å svenska så absolut hela min släkt ska kunn läsa, kan ju skriv på engelska å tyska å då ja e på G. )Men man ska väll int bry sig ! Nån sku måst ge mig krafter så ja sku ork skriv blogg :D

Nu kommer house :)
Puss -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback