Min motivation är noll, och då menar jag noll

Varför klagar alla när man inte skriver blogg, när man väl börjar skriva så klagar dom snart på att man skriver :)? Men nu ska jag va snäll och skriva ett inlägg, kanske jag blir inspirerad och skriver massor :), Vem vet.

Aah just nu känner man sig så stressad. Mycket som händer, och mycket man missat när man vart sjuk. Hoppas jag sakta men säkert tar upp allt som jag missat :).

Imånn e det helg utan planer, åker väll till villan med mamma och pappa, eftersom mamma tyckte att jag borde ta det lugnt? Har väll int gjort annat nu de senaste 6 veckorna :P. Så tråkigt.

Idag fick jag en väldigt fin komplimang som lydde typ:
"Jag skulle till och med kunna va en spindel för å va nära dig" :). Denna människa som skrev detta har typ värsta spindelfobi? df va de så gulligt <3


So, we're alone again
i wish it were over
we seem to never end
only get closer
to the point where i can take no more


-----


All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew
Only you


-----

Now here's the sun, come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear



Nu blir det att fortsätta försöka skriva ett essäsvar och lyssna på musik.
Längtar efter dig <3



Kommentarer
Postat av: Spiderman

du e den finaste <3

2009-10-14 @ 20:05:00
Postat av: .

jag saknar dig som fan janina, jag saknar de som vi hade förr. varför är det inte på samma sätt mera? vi var menade tillsammans, det vet du

2012-03-25 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback